خرید و دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش حمایت اجتماعی (فصل دوم)


خرید و دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش حمایت اجتماعی (فصل دوم)

از حضور شما عزیزان در سایت بسیار خوشحالیم و آرزو داریم محصولات ما رضایت شما را فراهم آورد.
دانشجوی عزیز برای دریافت فایل با عنوان مبانی نظری و پیشینه پژوهش حمایت اجتماعی (فصل دوم) و همچنین خواندن توضیحات قبل از خرید بر روی دکمه ادامه مطلب کلیک نمایید

مبانی نظری و پیشینه پژوهش حمایت اجتماعی (فصل دوم)

مبانی نظری و پیشینه پژوهش حمایت اجتماعی در 18 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

مشخصات فایل
تعداد صفحات18
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیپیشینه متغیر های روانشناسی
توضیحات کامل

مبانی نظری و پیشینه پژوهش حمایت اجتماعی در 18 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

ویژگی های فایل

- 18 صفحه فارسی شامل مبانی نظری، پیشینه تحقیق و منابع (داخلی و خارجی)

- در قالب فایل ورد قابل ویرایش با استاندارد آکادمیک

- منبع نویسی شده به شیوه APA

- منابع بخش مبانی از 2016 به قبل و بخش پیشینه از 1392 به قبل

- شامل 14 صفحه متن و 4 صفحه منابع استفاده شده و مفید

 

فهرست مطالب

تعریف مفهومی حمایت اجتماعی
نظریه‫هاي حمایت اجتماعی‬‬‬‬‬‬‬‬‬
مولفه های حمایت اجتماعی
روابط اجتماعی از منظر تحولی
روابط و رشد
فقدان ارتباط و آثار آن  
عدم امکان انتقال دانسته‌ها 
سکون نسبى زمان اجتماعى 
فقدان زبان 
پیشینه پژوهش
منابع

 

بخشی از متن

تعاریف و مبانی

کوب حمایت اجتماعی را به میزان برخورداري از محبت، مساعدت و توجه اعضاء خانواده، دوستان و سایر افراد تعریف کرده است . حمایت اجتماعی مکانیسمی تز ارتباطات میان فردي است که افراد را از تاثیرات تنیدگی منفی محافظت می کند (دیکر ، 2007). حمایت اجتماعی را می توان به هر گونه محرکی که به پیشرفت اهداف فرد حمایت شده کمک کند دانست. حمایت اجتماعی به میزان برخورداري از محبت، همراهی و توجه به اعضاي خانواده، دوستان و سایر افراد تعریف شده است (مارکوس و همکاران، 2016). 

پیشینه تحقیقات

شهياد، (1388) در مطالعه‫اي با عنوان نقش میانجی پیامک  در رابطه سبک  دلبستگی  با حمایت اجتماعی ادراک شده كه بر دانشجویان سال اول دانشگاه شهید بهشتی در سال تحصیلی 88-87 صورت گرفته است نشان دادند: سبک‫های دلبستگی با حمایت اجتماعی ادراک شده و نیز با انگیزه و محتوای استفاده از پیامک رابطه معناداری ندارد.  افراد ایمن نسبت به افراد نا ایمن تعداد پیامک بیشتری را ارسال می کنند. در رابطه با انگیزه ی استفاده از پیامک، این طور مشخص شد که بین عامل اجتناب از دل نگرانی در روابط رودررو با حمایت اجتماعی ادراک شده از طرف دوستان رابطه مثبت و معناداری وجود دارد. 


توضیحات بیشتر و دانلود


صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود


http://kalamikham.ir/?p=1300